Successful Day

On August 30, 2021, 165 students from grades 6 to 12, ages 12 and up, and with authorization from their parents, were vaccinated with the Pfizer vaccine against Covid-19.

This day was full of achievements for all who participated. In the first place, it was an achievement for the National Government for being able to vaccinate all children ages 12 and up throughout the country. Secondly, it was an achievement for Rochester School for its excellent logistics in being able to bring the vaccine to all students in Middle and High school on this important day. Thirdly, Family Coordinators, Mentors, Dr. Tatiana Leguizamón and her team, Dr. Néstor Arias and our President Juan Pablo Aljure, for leading this vaccination process, and all young students for committing to the eradicate this pandemic.

Liliana Valencia Rodriguez Communications Coordinator

Resumen: El pasado 30 de agosto de 2021, 165 estudiantes de 5º a 11º, de 12 años en adelante, y con autorización de sus padres, fueron vacunados con el biológico Pfizer contra la Covid-19.

Esta jornada estuvo cargada de logros para todos los participantes, empezando por el Gobierno Nacional, por llegar con la vacuna a la población infantil en todo el país; el Colegio Rochester, por la implementación de la logística para la ejecución de la jornada de vacunación para todos sus estudiantes de Escuela Media y Bachillerato; los Coordinadores de Familia, Mentores, la doctora Tatiana Leguizamón y su equipo, el Dr. Néstor Arias y nuestro Presidente Juan Pablo Aljure, por liderar la jornada de vacunación, y a todos los jóvenes por comprometerse con la erradicación de esta pandemia.