We want to share with our community the procedure for collecting money, which aims to guarantee transparency in the process and will be followed as of February 10th, 2020.

  1. No teacher is authorized to collect money from the community.
  2. No student is authorized to collect money from the community.
  3. When fundraising events are held, Prekinder to 12th Grade students will send the corresponding money in a sealed envelope.
  4. Teachers in charge of the event will pass by each of the classrooms with a ballot box and each student will deposit the sealed envelope there.
  5. Once all the envelopes have been placed in the ballot box, teachers will take it to the Treasury Office and there, the money is counted by Alfredo Cajamarca, the school’s treasurer, who will be accompanied by the teachers in charge.
  6. Next, Alfredo Cajamarca will prepare the corresponding receipt and at the end of the day, an informative email will be sent to the Presidency, Principalship and Administrative and Financial Area.
  7. As for the money that is collected in the Arts Center for clothing and accessories, cultural outings to the city theaters, Uncoli box office and other events, the only person authorized to collect this money, is Dora González, Assistant of the Arts Center. This is one of her responsibilities as Treasury support in Block 6 by the Presidency and the Administrative and Financial Direction.

.

Resumen: compartimos con nuestra comunidad la política de recolección de dineros para garantizar la transparencia en el proceso, que rige a partir del 10 de febrero de 2020.

    1. Ningún docente está autorizado para recoger dineros de la comunidad.
    2. Ningún estudiante está autorizado para recibir dineros de la comunidad.
    3. Cuando se realicen eventos para recaudar fondos, los estudiantes de Prejardín a 11º enviarán en un sobre sellado el dinero correspondiente.
    4. Los docentes encargados del evento pasarán por cada uno de los salones con una urna con llave y cada estudiante depositará allí el sobre sellado.
    5. Una vez se termine de recoger el dinero, los docentes llevarán la urna a Tesorería para que el dinero sea contado por Alfredo Cajamarca, nuestro tesorero, quien estará en compañía de los docente responsables. 
    6. Posteriormente, Alfredo elaborará el recibo de ingreso y al final del día enviará un correo informativo a Presidencia, Rectoría y Dirección Administrativa y Financiera.
    7. En el caso de los dineros que se recogen en el Centro Artístico, para confección de vestuario y accesorios, salidas pedagógicas de tipo cultural en el circuito de teatros de la ciudad, boletería de Uncoli y otros eventos, la única persona autorizada para recoger estos fondos, es Dora González, Asistente del Centro Artístico. Esta es una de sus responsabilidades, asignada por parte de la Presidencia y la Dirección Administrativa y Financiera, como apoyo de Tesorería en el Bloque 6.

 

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *