Thomás Aristizábal – BMX Champion – First Grade

Congratulations to Thomás Aristizábal of First Grade B for his victory in the Copa Reto, de la Escuela Reto al Mundial, last May 22, at the Salitre BMX track. We are very proud that Thomás took home this cup. He is an example of perseverance and discipline, but above all, of love and passion for what he likes to do.

Margarita Gaitán Carrizosa Preschool and Lower Elementary Virtues Development Coordinator Family Coordinator 1st B

Resumen:Felicitaciones a Thomás Aristizábal de Transición B por su triunfo en la Copa Reto de la Escuela Reto al Mundial, el pasado 22 de mayo, en la pista BMX del Salitre. Nos llena de orgullo que Thomás se haya llevado a casa esta copa. Es un ejemplo de constancia y disciplina, pero sobre todo, de amor y pasión por lo que le gusta hacer.