Successful Volleyball Tournament: Pride for the Rochesterian community!

Last Wednesday, May 24, the Senior Boys’ Volleyball team of our Rochesterian community left an indelible mark in the ASOCOLDEP tournament by playing a vibrant third place match against Abraham Lincoln School at the Nueva Inglaterra School coliseum. We would like to congratulate each of the players for their achievements. Their dedication and effort have left the name of our community on a high stand!

Volleyball, as a sports discipline, offers countless benefits for children and young people who practice it. In addition to being a fun recreational activity, volleyball provides players with a series of physical and emotional advantages that contribute to their integral development.

We congratulate the players for their outstanding performance and consider them a true source of pride for our community. We also want to make a special recognition to their coach Cristian Cano Perilla, who with his work and teachings was fundamental in achieving the results obtained. Finally, we would like to thank the unconditional support of parents and community members who supported our students in their role as volleyball athletes. Without their encouragement and support, these achievements would not have been possible. We deeply appreciate their dedication and commitment to the integral development of our youth.

As a community, we must continue to support and promote the practice of volleyball and other sports in our children and youth. Their participation in these activities provides them with the opportunity to grow, develop and become healthier, more confident and resilient individuals.

Congratulations to the volleyball team, their coach, their Director and everyone involved in this successful tournament! Let’s continue to build an environment that promotes sports and celebrates the achievements of our young athletes.

Iván Alfaro  Sports Club  Rochester Educational Foundation Rochester School

——————————————————————————————–

Exitoso Torneo de Voleibol: ¡Orgullo para la comunidad Rochesteriana!

El pasado miércoles, 24 de mayo, el equipo de Voleibol Masculino de Mayores de nuestra comunidad Rochesteriana dejó una huella imborrable en el torneo de ASOCOLDEP al disputar un vibrante partido por el tercer puesto, contra el colegio Abraham Lincoln, jugando en el Coliseo del colegio Nueva Inglaterra. Desde este medio, queremos felicitar a cada uno de los jugadores por los logros conseguidos. ¡Su dedicación y esfuerzo han dejado en alto el nombre de nuestra comunidad!

El voleibol, como disciplina deportiva, ofrece innumerables beneficios para los niños y jóvenes que lo practican. Además de ser una actividad recreativa divertida, el voleibol proporciona a los jugadores una serie de ventajas físicas y emocionales que contribuyen a su desarrollo integral.

Felicitamos a los jugadores por su destacado desempeño y los consideramos un verdadero orgullo para nuestra comunidad. También queremos hacer un reconocimiento especial a su entrenador Cristian Cano Perilla, quien con su trabajo y enseñanzas fue fundamental en la consecución de los resultados obtenidos. Por ultimo, agradecer el apoyo incondicional de los padres de familia y miembros de la comunidad que respaldaron a nuestros estudiantes en su rol como deportistas de voleibol. Sin su aliento y apoyo, estos logros no hubieran sido posibles. Apreciamos profundamente su dedicación y compromiso con el desarrollo integral de nuestros jóvenes.

Como comunidad, debemos continuar apoyando y promoviendo la práctica del voleibol y de otros deportes en nuestros niños y jóvenes. Su participación en estas actividades les brinda la oportunidad de crecer, desarrollarse y convertirse en individuos más saludables, seguros y resilientes.

¡Felicidades al equipo de voleibol y a todos los involucrados en este exitoso torneo! Sigamos construyendo un entorno que promueva el deporte y celebre los logros de nuestros jóvenes deportistas.

Iván Alfaro Sandra Borrero Director Club Deportivo Comunicaciones Fundación Educativa Rochester