Recognition for Academic Excellence: Susi Lorena Rodríguez

By Christine Taunton, Communications Coordinator

In an emotional recognition, we celebrate the outstanding academic performance of Susi Lorena Rodriguez, from the Learning Resources Center, at the University Foundation for Development, UNIPAHU. Her achievements shine in the Information and Documentation Systems Administration Technology program.

It is an honor for Rochester School to have members like Susi, whose academic excellence and values are a true source of pride for our community. This achievement reflects her dedication and commitment to education.

We congratulate Susi on this well-deserved recognition and wish her continued success in her academic career. Her dedication is inspiring and reinforces our commitment to the integral formation of exceptional individuals.

Congratulations!

Reconocimiento a la Excelencia Académica: Susi Lorena Rodríguez

Por Christine Taunton, Coordinadora de Comunicaciones

En un emotivo reconocimiento, celebramos el destacado desempeño académico de Susi Lorena Rodríguez, del Centro de Recursos para el Aprendizaje, en la Fundación Universitaria para el Desarrollo, UNIPAHU. Sus logros brillan en el programa de Tecnología en Administración de Sistemas de Información y Documentación.

Es un honor para el Colegio Rochester contar con miembros como Susi, cuya excelencia académica y valores son un verdadero orgullo para nuestra comunidad. Este logro refleja su dedicación y compromiso con la educación.

Felicitamos a Susi por este merecido reconocimiento y auguramos que continúe cosechando éxitos en su trayectoria académica. Su dedicación es inspiradora y refuerza nuestro compromiso con la formación integral de individuos excepcionales.

¡Enhorabuena!