top of page

My Quality World Through Motion, Words and Images

Kindergarten students in Spanish class learned and worked through motion, words and images about their Quality World.

-They drew and talked about important people for them such as: parents, friends, grandparents and other people close to their hearts.

-They drew and described places such as: our school, their home and an additional place where they like to be.

-They drew and talked about objects such as: their favorite toy, their favorite blanket and a sport they enjoy.

They were able to share and explain their  Quality World to their peers. They also learned about difference, likes and dislikes and respect for others according to their own perceptions.

Marcela Muñoz Olea Preschool Director

———————————————

Los estudiantes de grado Jardín en clase de Castellano aprendieron  y trabajaron por medio de movimiento, palabra e imágenes sobre su mundo de calidad.

  1. Dibujaron y hablaron de las  personas importantes  para cada uno como: padres, amigos, abuelos y demás personas  cercanas a su corazón.

  2. Dibujaron y describieron sus lugares favoritos : nuestro colegio, su casa y un lugar adicional donde les gusta estar.

  3. Dibujaron y hablaron de algunos objetos tales como: su juguete favorito, su cobija preferida y un deporte que disfrutan.

Ellos lograron compartir y explicar a sus compañeros su mundo de calidad . También aprendieron sobre la diferencia, los gusto y el respeto  por el otro de acuerdo a sus propias percepciones.

2 visualizaciones0 comentarios

Comments


_MG_6168-Recovered-(1).jpg

Solicita Admisión

Inspirar y educar estudiantes a tomar control de sus vidas con el mundo en mente. 

bottom of page