Kindergarten Flag Raising Ceremony

On Friday September 29th, we had our first Flag Raising Ceremony. It was a very special event in which 20 students were recognized for being CARING, one of our school´s virtue that we have been cultivating during this school year.

In this event all the students sang the National Anthem, Chía Anthem, School´s Anthem and Pledge of Allegiance. Then, Kinder A students did a presentation about love and friendship, and afterwards each Family Coordinator gave their students an award certificate.

We are very proud of our Kindergarten students and we value the successful  relationships built here at Rochester School.

Congratulations!

Kindergarten Family Coordinators

———————————

Izada de Bandera

El viernes 29 de septiembre, tuvimos nuestra primera Izada de Bandera. Fue un evento muy especial en el que 20 estudiantes fueron reconocidos poder ser BONDADOSOS, una de las virtudes de nuestro colegio que hemos venido cultivando durante este año escolar.

En este evento todos los estudiantes cantaron el Himno de Colombian, Himno de Chía, Himno del Colegio e hicieron el Juramento a la Bandera. Luego, los estudiantes de Jardín A hicieron una presentación sobre amor y amistad, y después cada Coordinadora de Family le hizo entrega a sus estudiantes un certificado de reconocimiento.

Estamos muy orgullosas de nuestro estudiantes de Jardín y valoramos las relaciones exitosas que han construido aquí en el Colegio Rochester. Felicitaciones!